:: Do YoU LoVe to saVe? ::

Thursday, October 22, 2009

~salam all~

terlalu lama xupdate entry kat sini kan..and aku rasa terlalu lama jugak kita semua yang penah bersusah payah sama2 kat MoF dulu xbertanya kabar, apa lagi bertegur sapa..

aku dapat tau ramai antara batch kite dulu yang da mula dapat keja bagus2..and da ramai jugakla yang kluar dr jawatan "PT Kontrak" kita tu..jadi kat sini, aku nk ucapkan tahniahla sgt2 untuk korang ek..semoga yang lain terus sabar menanti..sebab apa yang bakal anda dapat juga akan lebih berbaloi dengan kesabaran anda tu..

kalau ada yang nak adakan apa2 majlis..xkisahla kawen ke, tunang ke, cukur jambul ke, ataupun saje nak jamu makan bolehla inform..leh jugak kita jumpa lagi kat sana..hehehe..

lastly..hope kita semua akan terus berkawan..and kita semua akan terus mendapat keredhaanNya jua..
chiaow...!!!!~

3 comments:

Mental Phobia said...

alhamdulillah..akan kuar dari PT kontak tak lama lagi..ada D di dujung pasni..i.allah

irawan said...

ASsalamuallaikum wr wb
Salam kenal , saya irawan al afgani dari indonesia dari dulu sering membaca info info diblog ini dan saya eangat penasaran dengan keluarga besar Warga PSU N41 June Intake ? Apakah ada arti dan maksudnya pada singkatan itu? Apakah dari Negeri jiran Malaysia .
Terimaksih atas info semuanya.
Wassalamuallaikum wr wb

irawan said...

semoga tambah wawasan saya , dan semoga keluarga besar Warga PSU N41 June Intake sehat sehat.aminn